Que no ens robin la vida
Fem crida a desobeir de manera coordinada i conjunta
Prou repressió!
Volem una comissió d’investigació sobre les actuacions policials
Saber més
Hi ha una altra manera de viure!
10 propostes que van a l’arrel dels problemes de les classes populars dels Països Catalans
Previous slide
Next slide

Comunicat de la PAH LLORET DE MAR, sobre la visita i estada a la nostra ciutat de la plana major del PP

catalanes del 27S.

Hi seran presents des del propi Rajoy, la vicepresidenta Sáez de Santamaría i fins a tres ministres, entre d’altres.

María Dolores de Cospedal, secretaria general del PP obrirà les jornades el dia 3 de Setembre i que finalitzaran, amb la presencia de Mariano Rajoy el dissabte dia 5.

Així doncs, la nostra vila acollirà per uns dies els màxims responsables d’un partit, el PP, que ha aplicat les polítiques mes antisocials que recordem des de fa molt de temps.

Mai hi han hagut tants desnonaments, la creixent pobresa de la població, l’atur (continua sent el mes alt d’Europa) amb una nefasta “reforma laboral” que ens ha portat a la precarietat mes absoluta, amb sous mes baixos que mai i l’acomiadament barat dels treballadors, la clara regressió de les llibertats, tant col·lectives com individuals, només cal recordar la recent “llei mordassa” del ministre Fernández Diaz, amic i col·lega del “ganster” número u del regne: Rodrigo Rato.

Per tot plegat, des de la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca de Lloret de Mar, volem fer palès el nostre rebuig a la presència a la nostra ciutat dels responsables directes del patiment de tantes persones i famílies, tant de Lloret de Mar com d’arreu del país i manifestem que la seva visita, encara que breu, no és cap distinció, com per sentir-nos satisfets ni honrats.

[gview file=”https://participacio.cat/wp-content/uploads/2015/09/visita-PP-a-Lloret-de-Mar.pdf” height=”900px” width=”100%” save=”1″]

Contacta amb nosaltres
Quins són els teus interessos?
Com podem contactar-te?
Què t'agradaria dir-nos?
Apunta't al nostre butlletí!
On vols rebre el butlletí?