Comunicat de la CUP Lloret

Comunicat de la CUP Lloret sobre el resultat del Consell Polític + Grup d’Acció Parlamentària de diumenge

L’assemblea local de la CUP de Lloret, en reunió ordinària, exposa públicament que: La decisió presa diumenge pel CP+GAP no es representativa de la voluntat de la militància local que ha treballat des del 27S per aconseguir iniciar una legislatura cap a la proclamació de la República Catalana. El 100% de la nostra militància és favorable al procés (més del 90% a la nostra Territorial) pel que lamentem profundament que la decisió final no vagi en la línia que hem expressat.

04/01/2015
    Assemblea Local de la CUP a Lloret

4 Comentaris

1. Jaume says: 06/01/2016 at 10:57

El partit no ha triat entre procés i justicia social. No hi pot haver justicia social en una autonomia que no té calers nois, està claríssim. A part que polítiques socials ja tenia plantejades en Mas i JxS. El què passa és qje voleu ajuntar-vos amb podemitas i colaus, i ho fareu, perquè sou tots de la mateixa mena.

2. Pepín says: 06/01/2016 at 04:58

I quan tots hem votat el punt del programa que deia que NO investiriem Artur Mas….. vosaltres que pensavem ?????

3. enric ramionet says: 05/01/2016 at 23:56

Qui ha pres la decisió final? No s’ha fet democràticament ? no s’ha respectat assemblearisme? No ha determinat la majoria en funció dels criteris democràtics i organitzatius? Si això ha estat així, el resultat no pot ser criticable. Pots no compartir-ho però si subscrius els objectius polítics no et pots sentir molest perquè l’estratègia per arribar-hi no és la que tu prefereixes. No sóc de la Cup, però admiro aquesta cultura esgotadora però profundament democràtica de presa de decisions. He vist l’esquerra dividint-se , subdividint-se i autodestruint-se per coses similars en múltiples ocasions. Seria una llàstima que la millor notícia que ha tingut aquest país en els darrers anys (que és la irrupció de la Cup) es fracturés perquè en unes circumstàncies especialíssimes han hagut de triar (teòricament i simplificant) entre les dues coses que ells abracen de forma conjunta i indestriable (i per això són tan engrescadors) : la llibertat nacional i la justícia social. Per altra banda, s’han precipitat sentint-se responsables de la frustració que ha generat la incapacitat d’arribar a un acord. Avui ja es veu diferent que dilluns i en el futur, quan es repassi aquest període, encara es jutjarà amb més duresa el xantatge d’en Mas. (o jo, o no hi ha procés) Sabent, a més, que ell no suma suficientment per culminar-lo. La Cup es refarà, perquè té sentit i té raó.

4. Jordi says: 05/01/2016 at 21:09

Dons aixo es pensa abans. Ara a cagar a la.via

Comments are closed now.