Que no ens robin la vida
Fem crida a desobeir de manera coordinada i conjunta
Prou repressió!
Volem una comissió d’investigació sobre les actuacions policials
Saber més
Hi ha una altra manera de viure!
10 propostes que van a l’arrel dels problemes de les classes populars dels Països Catalans
Previous slide
Next slide

CUP Lloret

Comunicat de la CUP Lloret

L’assemblea local de la CUP de Lloret, en reunió ordinària, exposa públicament que: La decisió presa diumenge pel CP+GAP no es representativa de la voluntat de la militància local que ha treballat des del 27S per aconseguir iniciar una legislatura cap a la proclamació de la República Catalana. El 100% de la nostra militància és favorable al procés (més del 90% a la nostra Territorial) pel que lamentem profundament que la decisió final no vagi en la línia que hem expressat.

04/01/2015
Assemblea Local de la CUP a Lloret

4 comentaris a “Comunicat de la CUP Lloret sobre el resultat del Consell Polític + Grup d’Acció Parlamentària de diumenge”

1. El partit no ha triat entre procés i justicia social. No hi pot haver justicia social en una autonomia que no té calers nois, està claríssim. A part que polítiques socials ja tenia plantejades en Mas i JxS. El què passa és qje voleu ajuntar-vos amb podemitas i colaus, i ho fareu, perquè sou tots de la mateixa mena.

2. I quan tots hem votat el punt del programa que deia que NO investiriem Artur Mas….. vosaltres que pensavem ?????

3. Qui ha pres la decisió final? No s’ha fet democràticament ? no s’ha respectat assemblearisme? No ha determinat la majoria en funció dels criteris democràtics i organitzatius? Si això ha estat així, el resultat no pot ser criticable. Pots no compartir-ho però si subscrius els objectius polítics no et pots sentir molest perquè l’estratègia per arribar-hi no és la que tu prefereixes. No sóc de la Cup, però admiro aquesta cultura esgotadora però profundament democràtica de presa de decisions. He vist l’esquerra dividint-se , subdividint-se i autodestruint-se per coses similars en múltiples ocasions. Seria una llàstima que la millor notícia que ha tingut aquest país en els darrers anys (que és la irrupció de la Cup) es fracturés perquè en unes circumstàncies especialíssimes han hagut de triar (teòricament i simplificant) entre les dues coses que ells abracen de forma conjunta i indestriable (i per això són tan engrescadors) : la llibertat nacional i la justícia social. Per altra banda, s’han precipitat sentint-se responsables de la frustració que ha generat la incapacitat d’arribar a un acord. Avui ja es veu diferent que dilluns i en el futur, quan es repassi aquest període, encara es jutjarà amb més duresa el xantatge d’en Mas. (o jo, o no hi ha procés) Sabent, a més, que ell no suma suficientment per culminar-lo. La Cup es refarà, perquè té sentit i té raó.

Els comentaris estan tancats.

Contacta amb nosaltres
Quins són els teus interessos?
Com podem contactar-te?
Què t'agradaria dir-nos?
Apunta't al nostre butlletí!
On vols rebre el butlletí?