Que no ens robin la vida
Fem crida a desobeir de manera coordinada i conjunta
Prou repressió!
Volem una comissió d’investigació sobre les actuacions policials
Saber més
Hi ha una altra manera de viure!
10 propostes que van a l’arrel dels problemes de les classes populars dels Països Catalans
Saber més

Comunicat unitari dels sindicats convocants a la vaga general “Contra la repressió i per les llibertats”

Davant les mostres de repressió de drets i llibertats civils i polítiques per part de l’Estat i de la violència desplegada per part dels cossos policials, CGT, Intersindicat Alternativa de Catalunya (IAC), Intersindical-CSG i COS, sindicats convocants de la Vaga General, fan un comunicat unitari per denunciar la situació que es viu a Catalunya.

Des de les entitats, organitzacions i sindicats convocants de la vaga general del 3 d’octubre volem denunciar la violència desplegada per part dels cossos policials de l’estat espanyol durant aquest 1 d’octubre i condemnem la repressió i la vulneració de drets i llibertats civils, sexuals i polítiques tant individuals com col·lectives que s’està produint a Catalunya en forma d’un estat d’excepció encobert.

Hem decidit convocar vaga general per denunciar les pressions i les amenaces que el conjunt de les classes treballadores i populars hem patit durant aquestes darreres setmanes així com els constants atacs a la llibertat d’expressió i les contínues temptatives d’atemorir el conjunt de la població catalana.

Volem deixar clar que davant les polítiques austericides que han precaritzat les nostres vides durant aquests darrers anys i que han desmantellat el sector públic amb un pla de rescat bancari. Cal que ens organitzem i apostem per una carta de drets social que posi en valor totes les experiències, pràctiques i coneixements acumulats per part dels diferents moviments socials durant tots aquests anys: des de l’economia social i solidària a la sobirania alimentaria, des de la defensa del territori a les lluites feministes i contra les violències masclistes. Dels moviments per la pau al reconeixement dels drets de les persones migrades.

Fem una crida a paralitzar el país, des de tots els sectors i àmbits de les nostres vides, per plantar cara a la repressió i en defensa de les nostres llibertats.

Aquest 3 d’octubre vaga general i social
Ens trobem totes juntes a les 18h als Jardinets de Gràcia de Barcelona.

Per un bloqueig total,
HO ATURAREM TOT!!!

Barcelona, 1 d’octubre de 2017

CGT
Intersindical Alternativa de Catalunya (IAC)
Intersindical-CSC
COS

Contacta amb nosaltres
Quins són els teus interessos?
Com podem contactar-te?
Què t'agradaria dir-nos?
Apunta't al nostre butlletí!
On vols rebre el butlletí?