Que no ens robin la vida
Fem crida a desobeir de manera coordinada i conjunta
Saber més
Prou repressió!
Volem una comissió d’investigació sobre les actuacions policials
Saber més
Hi ha una altra manera de viure!
10 propostes que van a l’arrel dels problemes de les classes populars dels Països Catalans
Saber més
Previous
Next

ICV-EUiA i la CUP reclamen transparència a les forces lloretenques

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email

La formació d’ICV-EUiA de Lloret de Mar va fer pública ahir la despesa de la campanya electoral de les municipals d’aquest mes de maig. D’acord amb les dades que va facilitar la coalició d’esquerres, va gastar 7.647,81 euros en el període electoral. La CUP de Lloret, que no va obtenir representació, també va publicar el seu pressupost de campanya, que va ascendir 1.572,21 euros. Alhora, les dues forces polítiques exigeixen a la resta de partits de la vila que es van presentar a les municipals que facin el mateix exercici de transparència i publiquin el seu pressupost detallat «com a mostra de la renovació democràtica que han promulgat i promès», sosté la CUP, que va fer-ho públic el passat divendres.

despeses_campanya_electoral_2015El partit independentista va quadrar el pressupost de despesa i d’ingressos. Les despeses es van centrar en pancartes, plafons, material per enganxar, cartells, lloguer del Casal de l’Obrera per a l’acte central, la botifarrada final de campanya i l’enviament per correu -aquesta és el concepte que va generar més despesa amb 1.001,36 euros. Els ingressos provenen d’estalvis de la secció local -570,85 euros- i una subvenció per l’enviament per correu -1.001,36 euros, si bé està pendent de rebre’s.

Quant a Iniciativa, en l’import de les despeses de la campanya precisa que se n’hi inclouen que, amb la llei a la mà, no s’haurien de considerar de caràcter electoral, i que corresponen a aquelles que ja es realitzen periòdicament amb anterioritat al període electoral, com pot ser l’edició i repartiment de la revista l’Espurna.
La despesa més important fou la impressió de cartells, amb un cost de 3.000 euros. Després hi ha l’edició de dos números de la revista -2.164,66 euros- i la seva distribució -1.200 euros. L’acte final de campanya va pujar 230 euros i un reportatge fotogràfic, 253,13. La coalició ha anunciat que totes les factures estan a disposició de qualsevol persona que les vulgui consultar.

Font: Diari de Girona

Contacta amb nosaltres
Quins són els teus interessos?
Com podem contactar-te?
Què t'agradaria dir-nos?
Apunta't al nostre butlletí!
On vols rebre el butlletí?